среда, 31 августа 2016 г.

Вічно  житиме  моя Україна

 Моя єдина Батьківщина,
 В піснях оспівана земля.
 Я хочу, щоб війна скінчилась
 І доля світлою була!

        24 серпня Україна відсвяткувала 25-річчя своєї незалежності. Ця дата втілює в собі давнє прагнення нашого народу до свободи та самовизначення. Незалежність стала новою точкою відліку в житті кожного з нас, адже майже тисячу років українці прагнули жити вільно та сповідувати свої традиції на рідній землі.
       Святкуючи разом з усією країною, наша бібліотека прийняла участь в показі світлиць «Щедра господа», що відбувся 19 серпня в селі Уланів. Сальницька світлиця була наповнена старовинними предметами народного вжитку, традиційними українськими cтравами та сучасними вишивками майстринь-вишивальниць:  В.С. Ісаченко, Тетяни Чехівської, Людмили Гаврилюк, Оксани Кондель. З народною піснею перед присутніми виступив народний аматорський ансамбль «Берегиня» Сальницького Будинку культури.
      В бібліотеці було підготовлено книжкову виставку «Це моя Україна, це моя Батьківщина», з якої читачі дізнаються про історію України, невичерпний пласт її традицій, про свята та обряди нашої країни, а також становище України в сучасному світі.
      Нехай наша країна процвітає, люди  живуть гідно і нарешті настане мир!  Слава усім героям які здобули, боронили і боронять зараз нашу незалежність! Слава Україні!





Комментариев нет:

Отправить комментарий