воскресенье, 18 сентября 2016 г.

                 Cтежки його долі

О, як я тебе кохаю,
Моя Україно мила!
Це ти мені в світ, я знаю,
Дороги ясні відкрила!
                 (Я.Шпорта)
         15 вересня виповнилося  94 роки з дня народження талановитого поета сальничанина Ярослава Гнатовича Шпорти (1922-1956). За короткий час своєї талановитої пристрасної творчості він написав і видав 11 книг прекрасної поезії і вніс вагомий вклад, нев’янучий вінок своєї поезії в українську літературу.
          З нагоди цієї важливої дати в актовій залі Сальницької школи пройшла літературна година з життя і творчості поета «Співучий Шпорта з добрими очима». Учні згадали дитячі та юнацькі роки поета, його фронтове минуле, читали його прекрасну поезію, одинадцятикласники інсценізували його безсмертну «Баладу про Олесю». Звучали пісні про рідне село поета у виконанні народного аматорського ансамблю «Берегиня», про рідну Україну, яку він так палко любив, у виконанні Каті Гузенко та Маши Крикун. Пісня на вірш Ярослава «На камені ромашка не зросте»  прозвучала у виконанні музичного керівника колективу Павла Дубового. Доповненням до заходу стала книжково-документальна виставка «Поетичне слово Ярослава», що підготувала завідуюча сільською бібліотекою.
         Його талановитого творчого доробку було б значно більше, та його життєвий політ обірвався надто рано --  на 35-у році життя. Це величезна втрата для всіх нас та для української літератури. Наш земляк Микола Шеремета в свій час написав в память про Ярослава Шпорту такі слова:

Недописав, недоспівав
Про світлий день, високі трави,
Як нам бракує, щоб ти знав,
Тебе між нами, Ярославе!
Твоєї дружньої руки,
Від серця щирої розмови.
Я вірю – не зітруть роки
Твоє дзвінке, натхненне слово!




Комментариев нет:

Отправить комментарий